Enter your keyword

Znajdziesz tu pomoc dotyczącą korzystania z naszego sklepu www oraz powiązanych z nim usług.

Informacje dotyczące zamówień

JAKIE SĄ METODY DOSTAWY OLEI ORAZ ICH KOSZT PRZESYŁKI?

Zakupione oleje możecie Państwo odebrać osobiście w punkcie odbioru, po wcześniejszym kontakcie e-mailowym biuro@olejowesmaki.pl lub telefonicznym 66-444-00-44:

Olejowe Smaki

ul. Felkowo 15

18-106 Turośń Kościelna

Koszt przesyłki uzależniony jest od firmy kurierskiej (DPD lub Paczkomaty InPost), od wartości zamawianych produktów oraz sposobu płatności za zakupione produkty.

1. Paczkomaty InPost – dostawa do paczkomatu (płatność: Przelewy24 albo przelew bankowy) koszt przesyłki:
– 14,00 zł  dla zamówień o wartości do 99,99 zł
– 11,00 zł dla zamówień o wartości od 100,00zł do 199,99zł
– 0,00 zł dla zamówień wartości 200,00zł i więcej

2. DPD Przesyłka kurierska – dostawa do domu (płatność: Przelewy24, przelew bankowy lub kurierowi przy dostawie) koszt przesyłki:
– 16,00 zł  dla zamówień o wartości do 99,99 zł
– 13,00 zł dla zamówień o wartości od 100,00zł do 199,99zł
– 0,00 zł dla zamówień wartości 200,00zł i więcej
– Przesyłka pobraniowa (płatność kurierowi): 19 zł.

CZY WYSYŁACIE PACZKI ZA GRANICĘ ?

Tak, wysyłamy przesyłki za granicę ale wyłącznie po wcześniejszej przedpłacie. Koszta wysyłki za granicę są ustalane indywidualnie dla każdego złożonego zamówienia. Darmowa dostawa dla zakupów powyżej 200 zł nie dotyczy wysyłek zagranicznych, kody rabatowe na darmową dostawę również nie obejmują przesyłek zagranicznych.

JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA SWOJĄ PACZKĘ ?

Zamówienia są realizowane w ciągu 2-3 dni. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do czwartku. W zależności od wybranej formy płatności oraz doręczenia przesyłka trafi do Ciebie w przeciągu 24-48h. Polecamy korzystanie z usług firm kurierskich jako najbardziej niezawodnej formy doręczna przesyłek.

Z KIM SIĘ KONTAKTOWAĆ W RAZIE PYTAŃ ?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do czwartku, od godz. 8:00 do 15:00. Prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@olejowesmaki.pl lub telefoniczny 66-444-00-44.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Tak! Przyjmujemy zwroty produktów! Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt jest: nieotwarty, nienapoczęty, opakowanie nie jest w żaden sposób uszkodzone to możesz odesłać zakupiony przez Ciebie produkt w przeciągu 14 dni od daty otrzymania wysłanego przez nas zamówienia. Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie.